Book tid i vores multifunktionelle hal
Eksempel: Stigehallen i Odense
Hvis du ikke er med i foreningen og er udefra, skal du oprette en profil
Trin 1 - vilkår og oprettelse
Trin 1 - Opret profil
Bookingbetingelser
Trin 1 - Opret profil
Første gang du foretager en booking af hallen, skal du oprette en profil ved at trykke på knappen herunder. Hvis det er mere end 3 måneder siden du sidst har booket og ikke har fornyet Stigehallens tilladelse til at gemme din profil, skal du ligeledes oprette en profil igen:
OBS! Har du booket tidligere via hjemmesiden, kan du hoppe videre til trin 2.
Bookingbetingelser
- Den bookingansvarlige skal være mindst 18 år gammel. Brugerne af den bookede tid behøver ikke være over 18 år, men der skal være en ansvarlig person tilstede i hallen i løbet af bookingen
- Det er den bookingansvarlige der hæfter for ekstra rengøring eller eventuelle skader der opstår som følge af uhensigtsmæssig brug af hallens faciliteter
- Lejer har kun råderet over den del af hallen der er booket. Har du booket en badmintonbane, bedes du således i videst muligt omfang begrænse din aktivitet til denne
- Der er adgang til omklædningsrum og toilet samt bad på svalegangen
- Opsætning og nedtagning af udstyr som eksempelvis badmintonnet skal ske indenfor den lejede tid
- Adgang til halgulvet skal foregå i indesko
- Hallen skal efterlades i opryddet stand.
- Badmintonnet, volleyballnet eller lignende opstillet udstyr skal nedtages inden lejetidens udløb
- Hallen skal forlades når lejetiden er slut
- I forbindelse med Hallens faste aktiviteter vil der nogen gange være opsat bander rundt om banen. Hallen kan hverken garantere eller udelukke at der er bander på banen i forbindelse med leje. Banderne har ingen betydning for brug af hallen til badminton eller volleyball. Hvis tilstedeværelse eller fravær af bander er afgørende for din aktivitet bør du kontakte Hallen inden du booker og høre hvilke muligheder der er. Bandeønsker kan ikke nødvendigvis efterkommes, og der kan blive tale om ekstra betaling hvis opsætning eller nedtagning af bander medfører ekstra arbejde for hallens personale
- Der må ikke anvendes harpiks i forbindelse med aktiviteter der er booket via hallens online booking af hallen.
- Der må ikke ryges nogen steder indendørs i Hallen, og der må ikke drikkes alkohol i halområdet. Det er tilladt at drikke en øl efter kampen i omklædningsrummene, men ryd pænt op efter dig selv.
- Der ydes ingen refusion for bookede tider
- Hallen forbeholder sig retten til at annullere bookinger. Dette vil kun ske i meget særlige situationer, og naturligvis med fuld refusion af lejen.
Trin 2 - Tjek kalenderens nedenfor
Trin 2 - Find din ønskede dag
Trin 2 - Find din ønskede dag
Find den ønskede dato eller næste ledige mulighed i kalenderoversigten nedenfor. Hvis du kun er interesseret i eksempelvis en badmintonbane, kan med fordel klikkes “Ressourcer” og herefter kun afklikke badmintonbanerne. Hvide felter angiver ledige tider.
Når du ved, hvornår du vil booke, kan du hoppe videre til trin 3
Trin 3 - Book din tid
Trin 3 - Book
Trin 3 - Book
- Nedenfor vælges “Klik her og vælg din booking”
- Log ind
- Angiv dato for booking og klik på Næste
- Vælg den/de baner du vil booke
- Angiv hvor længe du vil booke (max 4 timer)
- Vælg det ledige tidsrum, du ønsker, og gennemfør din booking
- Tjek din mailboks (eventuelt også spam folderen) for mail med info og dørkode
Stor tak til vores sponsorer





cropped-SJ-Hjaelp-groent-logo2.png
icon4
icon5
icon6
icon1